داستانک به زبان یک کودک

سلام بچه ها! من پریا قهرمانی هستم ۱۰ سالمه؛کار من داستان نویسی به سبک خودمه

داستانک به زبان یک کودک

سلام بچه ها! من پریا قهرمانی هستم ۱۰ سالمه؛کار من داستان نویسی به سبک خودمه

سلام خوش آمدید

اولین دوست من

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۵۰ ب.ظ

یکی بود یکی نبود. یه دختری بود  که یه خرس کیوت قهوه‌ای رنگ داشت.🧸خرس اسمی نداشت و دخترک اون رو (خرسی) صدا می‌کرد.

یه روز که دختر کوچولو خواب بود، خرسی آروم و بی سرو صدا  از  روی  تخت خواب کوچولویی که دختر براش خریده بود، پایین پرید و با  شوق و اشتیاق به سمت در دوید.  در چوبی را  باز  و به سمت جنگل حرکت کرد.  همین طوری راه  می‌رفت  و هنگامی که آسمون رو نگاه کرد، دید که شب شده و اون هیچ پناهی نداره.

اون ناراحت شد و  به آسمون نگاه  کرد که یه شئ پر نور دید.  او خیلی درخشنده و زیبا بود.خرسی اونو دوست داشت و به سمتش راه افتاد. امّا جالب اینجا بود که اون شئ روشن هم بهش نزدیک می‌شد.

به سمتش رفت و اون شئ نورانی روی دستاش نشست؛ خرسی باشوق گفت:《میشه دوست من بشی؟》اون گفت:《حتماااا😃اسمت رو بهم میگی؟》خرسی گفت:《اسم من خرسیه اسم تو چیه؟》

_《اسم من هم ماه هست》ماه گفت:《میشه  من به اسم دیگه ای صدات کنم؟》خرسی گفت :《 آره چرا که نه! پس منم تو رو مونی صدا میکنم.》مونی هم اون رو تدی صدا کرد. خرسی گفت:《 ازت ممنونم که بهترین دوستم شدی!》

 

  • Parya Ghahramani

نظرات (۹)

  • بابای پریا خانم
  • عالی بود دخترم

    هزار آفرین

    پاسخ:
    💜

    آفرین پریا خانم

    پاسخ:
    ممنونم😊🩷

    افرین دختر باهوش و زرنگم

    پاسخ:
    ❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍
  • حانیه با ح جیمی
  • آفرین پریا جوون😍من بهت افتخار میکنم🤍

    پاسخ:
    ممنون🩷🥹
  • یگانه بیگی 😌
  • آفرین 👏👏❤️‍🔥

    با قدرت ادامه بده♥️♥️😍

  • علیرضا محمدی
  • سلام وبلاگ خوبی داری

    نویسنده برای وبلاگم میخام میای شما؟

    وقتتونم زیاد نمیگیره هفته ای ۲.۳ تا پست بزارید

    به به چه داستان زیبایی آفرین پریا خانم😍💜

    پاسخ:
    😉

    چقدر قشنگ نوشتی،آفریننن👏👏👏🤩

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    داستانک به زبان یک کودک

    سلام بچه ها! من پریا قهرمانی هستم ۱۰ سالمه؛کار من داستان نویسی به سبک خودمه ؛اینجا پر از داستان های کودکانه و باحاله که از خوندنش سیر نمیشی. من میخوام یه نویسنده‌ بشم و نویسنده نیاز به خواننده داره. پس لطفا حمایتم کنید. با تشکر
    -نویسنده کوچک