داستانک به زبان یک کودک

سلام بچه ها! من پریا قهرمانی هستم ۱۰ سالمه؛کار من داستان نویسی به سبک خودمه

داستانک به زبان یک کودک

سلام بچه ها! من پریا قهرمانی هستم ۱۰ سالمه؛کار من داستان نویسی به سبک خودمه

سلام خوش آمدید

لی لی شکلاتی🍩🍫

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۴۵ ب.ظ

((لی لی شکلاتی))

 

لی لی یک دختر جوان بود که عاشق شکلات بود. او همیشه با یک بسته شکلات در دستش دیده می‌شد و همه اطرافیانش او را به عنوان "لی لی شکلاتی" می‌شناختند.

 

یک روز، لی لی به یک کارخانه شکلات معروف در شهرش رفت. وقتی وارد کارخانه شد، بوی شکلات تا بینی او رسید و او احساس کرد که در بهشت هست. او به آرامی از یک کارگر کارخانه پرسید که چگونه می‌تواند یک شکلات خوب درست کند.

 

کارگر به لی لی گفت که برای درست کردن یک شکلات خوب، نیاز به مواد خام با کیفیت و مراعات دقیق نسبت‌ها و مراحل تهیه دارد. لی لی به او گفت که به هر قیمتی می‌خواهد یک شکلات خوب درست کند و از او خواست که به او کمک کند.

 

کارگر کارخانه با لی لی به کار افتاد و او را در مراحل تهیه شکلات هدایت کرد. لی لی با اشتیاق و علاقه بسیاری به کار افتاد و در نهایت موفق شد یک شکلات بسیار خوب و خوشمزه درست کند.

 

او همیشه با لبخند بر لب و یک بسته شکلات در دست، به همه می‌گفت: "شکلات خوردن یک لذت است، اما شکلات درست کردن یک هنر است!"

 

لی لی احساس کرد که خوشبختترین دختر دنیاست، چون او بود که توانسته بود رویای خود را به واقعیت تبدیل کند و بهترین شکلات را درست کند. او به همه گفت: "هر کسی می‌تواند رویای خود را به واقعیت تبدیل کند، فقط کافی است با عشق و اعتقاد به خودش شروع کند." همه با لبخند به او گوش فرا دادند و اعتماد به نفسش در او افزایش یافت. حالا لی لی به همراه دوستانش خوشحال ترین لحظات خود را با شکلات‌های خوشمزه و خوبشان سپری می‌کرد.

 

از آن پس، لی لی به عنوان یک متخصص شکلات شناخته شد و محصولات خود را تا انتهای دنیا صادر می‌کرد. او همیشه با لبخندی بر لب و با یک بسته شکلات در دستش دیده می‌شد و همه از شکلات‌هایش لذت می‌بردند.

 

_با  کمی کمک از هوش مصنوعی😊

  • Parya Ghahramani

نظرات (۵)

😻🩵🍫

  • حانیه با ح جیمی
  • دلم شکلات خواست 🤤🍫

    آفرین عزیزم

  • بابای پریا خانم
  • بازم مثل همیشه عالییییی ❤️❤️❤️❤️ آفرین دختر نازم👏👏👏💯

    سلام! آفرین بهت داستانای واقعا زیبایی می نویسی:) امیدوارم به آرزوی نویسنده شدنت برسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    داستانک به زبان یک کودک

    سلام بچه ها! من پریا قهرمانی هستم ۱۰ سالمه؛کار من داستان نویسی به سبک خودمه ؛اینجا پر از داستان های کودکانه و باحاله که از خوندنش سیر نمیشی. من میخوام یه نویسنده‌ بشم و نویسنده نیاز به خواننده داره. پس لطفا حمایتم کنید. با تشکر
    -نویسنده کوچک